Zobacz też: styczeń 2025 grudzień 2024 listopad 2024 październik 2024 wrzesień 2024 sierpień 2024 lipiec 2024 czerwiec 2024 maj 2024 kwiecień 2024 marzec 2024 luty 2024 styczeń 2024 grudzień 2023 listopad 2023 październik 2023 wrzesień 2023 lipiec 2023 czerwiec 2023 maj 2023 kwiecień 2023 marzec 2023 luty 2023 styczeń 2023 grudzień 2022 listopad 2022 październik 2022 wrzesień 2022 sierpień 2022 lipiec 2022 czerwiec 2022 maj 2022 kwiecień 2022 marzec 2022 luty 2022 styczeń 2022
Publikujemy najważniejsze zagadnienia związane z wydarzeniem.
Gdzie i w jakich godzinach odbywa się wydarzenie?
Wydarzenie odbywa się w Parku Stefana Batorego w Stargardzie. Bieganie rozpoczynamy o 11.30. W planie są cztery starty, w kolejności: 196,3 m (godz. 11.30), 963 m (godz. 11.40), 1963 m (godz. 12.00) i 5 km (godz. 12.30).
Kiedy i gdzie można odbierać pakiety startowe?
Pakiety startowe będą wydawane w sobotę w godz. 13.00-16.00 w holu głównym pływalni AquaStar (ul. Szczecińska 35) oraz w dniu imprezy, w Parku Stefana Batorego w godz. 10.00-11.00. Pakiety, które nie zostaną odebrane w niedzielę do godz. 11.00 trafią do wolnej puli organizatora i będą przeznaczone dla innych, chętnych uczestników.
Co należy zrobić w biurze zawodów?
W pierwszej kolejności wypełniamy czytelnie oświadczenie uczestnika (w przypadku osób niepełnoletnich – wypełnia rodzic/opiekun prawny). Następnie wybieramy rozmiar koszulki (według dostępności) oraz odbieramy kompletny pakiet startowy wraz numerem z chipem (chipy obowiązują w biegach na 1963 m i 5 km).
Co zawiera pakiet startowy?
W pakietach startowych znajduje się numer wraz z chipem (chipy obowiązują w biegach na 1963 m i 5 km), okolicznościowa koszulka z wizerunkiem Żołnierzy Wyklętych, publikacja książkowa Instytutu Pamięci Narodowej oraz kupon do pobrania darmowego audiobooka „Szukając Inki”. A wszystko to w papierowej torbie, dedykowanej XI edycji wydarzenia.
Czy będzie możliwość zgłoszenia w biurze zawodów?
Tak, ale tylko do wyczerpania wyznaczonych limitów miejsc.
Gdzie można zobaczyć listę startową?
Lista startowa dostępna jest na stronie www.osir.stargard.pl lub w panelu z zapisami: www.e-gepard.eu/show-contest/1260 Lista startowa będzie też dostępna w biurze zawodów.
Czy przewidywane są medale dla startujących?
Tak, przygotowaliśmy 200 medali – tyle, ile wynosi limit uczestników. Ponadto w biegach dzieci (196,3 m i 963 m) każdy uczestnik otrzyma pamiątkowy dyplom.
Czy przewidywane są dodatkowe nagrody dla uczestników?
Tak, nagrodzimy statuetkami, dyplomami i nagrodami rzeczowymi kobiety i mężczyzn, którzy zajmą trzy pierwsze miejsca w biegach na 1963 m i 5 km.
Czy przewidywany jest poczęstunek?
Do dyspozycji uczestników w biurze zawodów będą: woda oraz ciepłe napoje (kawa, herbata). Po biegach będzie możliwość skosztowania wojskowej grochówki, a dzieci otrzymają słodki poczęstunek.
Czy będzie depozyt?
Nie przewidujemy depozytu, ale w razie nagłej konieczności będzie można pozostawić swoje rzeczy w biurze zawodów. Przedmioty o znacznej wartości nie będą przyjmowane.
Czy będzie dostępny parking?
W pobliżu miejsca zawodów znajdują się miejsca postojowe. Duży, ogólnodostępny parking znajduje się też przy pobliskim markecie Kaufland.
Czy podczas zawodów będzie obsługa medyczna?
Tak, zgodnie z regulaminem zapewniamy obsługę medyczną.
Czy będzie dostępna fotorelacja z wydarzenia?
Tak, obsługę fotograficzną powierzyliśmy Show Foto. Podczas wydarzenia będą też obecni przedstawiciele lokalnych mediów.